Τα οφέλη του ρυζιού

Για να είναι όλα καλά στο πιάτο σας

Το ρύζι, σε όλες τις μορφές και σε όλα τα χρώματα, μακρύκοκκο, ριζότο, μπασμάτι ή τζασμίν, καστανό ή άγριο είναι η τροφή της οικογένειας με πολλά θρεπτικά οφέλη.

Καθημερινή ενέργεια

Οι υδατάνθρακες του ρυζιού παρέχουν την ενέργεια που το σώμα χρειάζεται κάθε μέρα. Αλλά στις μέρες μας, ο σύγχρονος τρόπος ζωής έχει οδηγήσει σε ανεπαρκή πρόσληψη υδατανθράκων (αντιπροσωπεύει μόνο το 39% της ενεργειακής πρόσληψης αντί για το 55% που συνιστάται από διατροφολόγους).

Δώστε 10 λεπτά την ημέρα στον οργανισμό σας και καταναλώστε ρύζι για να αντισταθμίσετε την έλλειψη των υδατανθράκων στη διατροφή σας. Πράγματι, πλούσιο σε σύνθετους υδατάνθρακες, ένα μικρό γεύμα ή δείπνο με 100 γραμμάρια λευκού ρυζιού, θα σας προσφέρει κατά μέσο όρο το 15 με 20% της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης των υδατανθράκων.

Συμβολή στην πρόληψη συγκεκριμένων ασθενειών

Λίγο ρύζι, όπως το μακρύκοκκο ρύζι Uncle Ben’s® που μπορείτε να ετοιμάσετε σε 10 λεπτά, έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη που σημαίνει ότι η τροφή συνιστάται από διατροφολόγους για την πρόληψη ορισμένων ασθενειών όπως ο διαβήτης τύπου 1 και 2, καρδιαγγειακά νοσήματα και η παχυσαρκία.

Με ίνες, βιταμίνες και μέταλλα απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του σώματός μας

Το ρύζι περιέχει φυτικές ίνες, οι οποίες είναι σημαντικές, επειδή οι ίνες του σώματος ρυθμίζουν την πέψη. Το ρύζι περιέχει επίσης:

Σύνθετους υδατάνθρακες, που το καθιστούν σημαντική πηγή ενέργειας.

Πρωτεΐνες: Απαραίτητο δομικό συστατικό του οργανισμού.
Βιταμίνες του συμπλέγματος Β και βιταμίνη Ε. Βιταμίνη Β1 (θειαμίνη), Βιταμίνη Β2 (ριβοφλαβίνη), Βιταμίνη Β3 (νιασίνη), Βιταμίνη Β5 (παντοθενικό) Βιταμίνη Β6 (πυριδοξίνη), Βιταμίνη Β9 (φυλλικό οξύ) Βιταμίνη E.

Κάλιο (ρυθμίζει την λειτουργία του νευρικού συστήματος), Μαγνήσιο (συστατικό των οστών και των δοντιών), Φώσφορο (βοηθά στην παραγωγή ενέργειας και αποτελεί συστατικό του DNA), Σίδηρο (απαραίτητος για τη σύνθεση της αιμοσφαιρίνης).

Το ρύζι έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε:

Θερμίδες, Χοληστερίνη και λιπαρά, Νάτριο. Επίσης το ρύζι, σε αντίθεση με το σιτάρι, δεν περιέχει γλουτένη και μπορεί να καταναλώνεται άφοβα από άτομα που πάσχουν από κοιλικοκάκη (δυσανεξία στη γλουτένη).